söndag 26 april 2009

Från Moll till Dur! Vilken tur!

Dagen började inte så bra med massor av värk och huvudvärk. Ja, jag är en värkkärring men detta är ingen "gnällblogg" så då var det sagt, inget mer om det. Inspirationen och koncentrationen var som bortblåst till att börja med på pysselträffen i Vännäs där Vi var ca 45-50 likasinnade personer. Som tur är så har man så trevligt sällskap och det förgyller ju det mesta, så till slut så lossnade det iallafall. Jag vill rikta ett speciellt TACK till min spe(x)ciella vän...ja jag har stavat rätt... Miapia74 som både skjutsade mig, min dotter och slet med den tunga packningen. Dessutom alltid så glad och omtänksam. Därav spe(x)ciell.

Min bordgranne Joy som efter denna pysselträff borde döpas om till "vinstmaskinen" (....Hon kammade hem 2 st 1:a priser....) som hon är väl värd. Tack för all peppning när det gick tungt. Titta in i deras bloggar och njut! De är väl värda ett besök.

Hur det gick för Hozzan och Lill-Hozzan...Jo tack bra. En massa presentkort fick följa med från Hem och Hobby och Perlized som var arrangörer. Tack så mycket!*Niger djupt och ödmjukt!*

Lovar att lägga upp alstren en annan dag!

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot att se era alster! Det är alltid kul på träffar med likasinnade... Själv var jag på Irländsk pub i Stärkelsmark vilket också var väldigt trevligt! Ibland måste man bara ställa upp på maken och följa med honom på det han vill.... Han är ju inte omöjlig när det gäller att jag ska åka på träffar annars. ;-) Ha det gott!!

    SvaraRadera
  2. Men tack vännen för ALLA fina ord. Dito gumman. Kramar M

    SvaraRadera