söndag 26 april 2009

Ful-snyggt!

Ja vem av oss pysslare har inte en massa undanstoppade saker som man inte i dagsläget är speciellt stolt över? Med handen på hjärtat så har vi nog alla en del "fula" saker i våra lådor.
Detta var temat för utmaningen hos Stellas Scrapjakten denna vecka att lyckas göra fula saker "mindre" fula. Min tanke föll direkt på de foton som jag fått efter att min frissa gjort en Makeover på mig... Ja hon gjorde iallafall så gott hon kunde ;-).

De andra fula sakerna som åkt med diverse gånger på pysselträffarnas loppisbord var de gula bradsen i form av fyrkanter och dessutom de runda i blommorna. Därtill en omgång gul Just the edge och utmaningen var fullbordad. Hade riktigt rolig stund när denna Lo utformades....Det var kanske för svårt att välja mellan de fula sakerna. Märks det att jag inte gillar gult....
Titeln talar för sig själv...What you see is what you get, så är det!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ja,inte är det så lätt när man måste skapa något "fult" men tycker absolut inte att din LO blev ful.Ditt senaste foto lyser upp alltihop!Tycker också att blommorna blev ursnygga med den färgskalan.

    Ha,det gott!

    SvaraRadera