lördag 4 april 2009

Jag är så stolt!

Jag är så stolt över mina pyssling-vänner Miapia74 och Canan som kammat hem fina priser i Stellas Winterfuntävling. Kika här om du är nyfiken! Miapia med en 1:a placering i kategorin Utmaningen och Canan kammade hem 1:a pris i Liften-utmaningen och ett 2:a pris i Skiss-LO kategorin. Dessutom så kom Skrappa60 på en hedrande 4:e plats i Valfri-Lo utmaningen. Grattis till alla mina pysslingvänner! Själv är jag också stolt över ett 5:e pris i Valfritt kort-utmaningen. Norrländskorna är på stark frammarsch med andra ord. ;-)
Detta är kortet som genererade i ett pris på deko-kit till ett värde av 100 kronor.

5 kommentarer:

  1. Hjälp... vad säger du???? Aaaaaaaa!!! Måste skynda mig dit!!!

    SvaraRadera
  2. Kuligt min vän, kortet är så fint å ännu finare live. Grattiskramar från miiiiig.

    SvaraRadera
  3. Åhh stora grattishälsningar kommer åkandes från "södern". Jädrar va vinster lilla skaran kammade hem. Superduperkuligt ju!!! KUL!!!! :)

    SvaraRadera
  4. Men åhhh vad kuligt. Massor av STOLTA kramisar från mig till dig.. Tänka att jag känner sååå många begåvade pysslingar

    Påsk kramar M

    SvaraRadera
  5. Jättegrattis till dig!!! Så roligt att ni visar var skåpet ska stå!! ;-) var just in på Stellas för en halvtimme sen och fick då syn på dessa... Grattis igen! Kramar

    SvaraRadera