torsdag 16 april 2009

Inge Pyssel har flyttat in...

"Inge Pyssel" har flyttat in i mitt hus, har flertalet projekt/ideer på G men det händer inte så mycket utav dem just nu, dvs jag har tappat stinget ett tag eller som den positiva person som jag är så ser jag det som att jag håller på att ladda till de pysselträffar som närmar sig! Ibland måste man låta sig vara okreativ som man brukar säga här uppe i Norr. Försöker fixa lite organisering till mina stämplar och diverse fix till pysselrummet istället.

På tal om pysselträffar så är den första en Pysseldagen i Vännäs lördagen den 25 april, där flera av oss från Familia de Pyssel träffas. Personligen har jag nu hängt med på diverse pysselträffar sedan 2007 så familjen av pysslare bara växer och växer. Skoj som attan brukar vi ha och ju längre timmarna lider ju lägre humor dyker upp. Det är så kreativt att vara på dessa träffar även om kroppen tar stryk så är det värt det helt klart. Eller som min granne brukar uttrycka det " Man måste ha lite kul på vägen till långvården". Han är en klok och snäll man min granne och jag försöker att efterleva hans motto!

Ska iallafall dra igång mitt projekt till Stellas Scrapjakten med ämnet ögon innan söndagens stopptid och sedan om lusten dyker upp så kastar jag mig över Pyssel.nets påskkropp med samma stopdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar