fredag 30 januari 2009

Scrapträff och Rosa period

Ser verkligen fram emot att snart åka på scrapträff den 28 febr. Inte mindre än i Rödåsel, en by utanför Umeå . Den anordnas av en driftig person som går under aliaset Spok på Pysselnet. Det ska bli så kul att pyssla med sina pysselvänner och med workshops och en massa annat kul så jag nästan längtar ihjäl mig. Det är så kul att utbyta tips och ideer. Tack för att du fixar denna träff söta Spok!

Det verkar som om jag är inne i en rosa period. Kan väl avslöja så mycket som att min Lo till Stellas också går i rosa. Ska bara be min vän att ta foto så att det liknar nått. Det kanske ligger mig varmare om hjärtat när man har en tjej det här med rosa. Just nu borde jag väl bara scrappa i svart då hon befinner sig i snart 12-års åldern och vuxit ifrån "prinsess-åldern". Jag kan lova att det var en ganska intensiv period med "jåsa".

Kunde inte hålla mig från att köpa denna söta stämpel hos Hem och Hobby idag. Jag har "klappat " på den ett tag med idag fick den följa med hem iallafall. Dessa cupcakes är defenitivt kalorisnåla vilket är bra.



Köpte dessutom ett papper från Panduro med ugglor på ena sidan och sniglar på den andra. Jättesött! Det verkar som trenden med barnsliga djur håller i sig och jag har ett litet kortprojekt i baktanke för detta papper.



4 kommentarer:

  1. Jag har också anmält mig till pysselträffen i Rödåsel så då ses vi där-ska bli superkul.

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte om jag direkt håller med dig i färgvalet... ;-) Har två tjejer, jag gillar inte särskilt rosa... Ena har varit i den "svarta" åldern, gillar inte särslilt mycket svart... har en kille, gillar inte blått... Men det finn ju många trevliga färger kvar!! Ska ju också till Rödåsel, ska bli superkul!!

    SvaraRadera
  3. mmm...jag håller med...dessa ugglepapper är ju så fina. Jag har me dregglat över dom, såklart, jag har tittat på hela blocket!! :)

    SvaraRadera
  4. Jag tänkte faktiskt på dig Linalotta när jag köpte detta papper. Du skulle gilla hela blocket faktiskt!

    SvaraRadera