söndag 7 februari 2010

Solen finns ändå





Helt chockande så finns det en sol bakom alla moln. Vi har inte varit bortskämda med soltimmar den senaste tiden. Hittade en härlig blogcandy hos Reprint, där olika stämpelset lottas ut fram till den 13 februari. Är det inte snygga!?! Gillar flera både luftballongerna och sedan är jag ju en "nörd" när det gäller änglar och änglavingar. Katt och hundstämplarna är oxå coola, eller varför inte den med äppelskruttarna....eller muffinsstämpeln......Den med fjärilen är inte dum den heller....Påskstämplarna var ju söta dom med och den med swirlar och journalingruta var väl fin?Måste man välja en....;o) (Bilderna har jag "lånat/Knyckt" hos Reprint)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vill tacka dig såååååå hemskt mycket för ALLT det fina du gett mig.Blir både varm och kall på samma gång.
    Din present gav mig sådan inspiration så jag jobbar lite med det just nu!Får se vad det blir.
    Vad fin din blogg har blivit, riktigt nystädat och tjusigt!

    Kram!

    SvaraRadera