torsdag 18 februari 2010

Nu är det OK...

Ifall jag konverterar denna Candyblog till en Pysselblog igen...Nu när vinnarna är korande så är det väl OK att visa upp mina alster från CC:n hos Countryscrap oxå. Tro det eller ej men jag hade turen att vinna en utav utmaningarna, Jaaaaaa, vad glad jag blev. Inte blev glädjen mindre då 50% av oss som pysslade vann priser. Grattis Canan, Joy och unge herr Miapia74. Coolast var nog den sistnämdes rosa altrade bulldozer ;o) Det ska börjas i tid det som krokigt ska bli...Supertack till Miapia74 som lät oss komma och ett supertack till Countryscrap för en rolig CC!

Här är mina alster:
Utmaning 1: LO-skiss

Min tolkning

Utmaning 2: Tema Alla Hjärtans Dag


Utmaning7: Vänskap


Utmaning 10: Altered- Alla Hjärtans Dags gåva.

3 kommentarer:

  1. Jättefina alster vännen. Tack för i helgen och tack för igår också. GRATTIS i massor till vinsten ...kuligt att såå många av ossfick vinster tilldelade. Vi höres av snart. Kramen M

    SvaraRadera
  2. Så många fina alster!!! Grattis till vinsten! Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis my friend och tack själv för i helgen. Tokroligt att vi lyckades så bra.

    SvaraRadera