söndag 14 februari 2010

Man mår som man förtjänar...

Ett gammalt citat som väl passar in idag. Efter en mycket trevlig pysseldag i glada vänners lag så känns det att man lever. Kroppen värker men vad gör det när man har haft så roligt att man kommer att leva i hundrade år av alla skratt som förekom igår. 1.11 så startades bilen för hemfärd.

Blev några alster gjorda till CountryScraps CC, men jag vet inte ifall man får visa dem än i sin blogg så därför är det bäst att vänta med det.

(En bild lånad från ngonstans på nätet)
Ha en bra Alla Hjärtans Dag!


2 kommentarer:

  1. hej min vän!
    Låter jättekul, visst behöver man träffas och skratta ibland och visst är det som du säger... man står ut med värk och mycket annat efteråt!
    ha en härlig dag och var rädd om dig!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  2. Hej och grattis igen! Jag är så himla klantig så jag kommer inte in i min hotmail mail:) Är du aktiv i ngt forum? Jag hänger på Svensk scrapbooking, Allt om scrap och Scrappiz, kanske du kan PM:A mig din adress eller om du har ngn hotmailadress, vill inte lämna ut min "privata" i bloggen. Vill ju ksicka din vinst så fort som möjligt! Kramar!

    SvaraRadera