måndag 18 maj 2009

Stellas deltävling 6

Ja det var med nöd och näppe som det heter att mitt bidrag skulle komma med denna gång. Brand i en datacentral och mitt alster fick ta en omväg förbi en mycket snäll vän....du vet vem du är....TACK.... och så här blev mitt bidrag den här gången:

Utmaningen bestod i att ta något från köket, badrummet och väskan/jackfickan. I mitt fall så kom pärlsockret från köket(Körsbärsblommorna) den japanska geishan från ett reklamblad, Kvisten + den japanska texten på fotot från badrummet och från väskan den pärla som blev till en japansk lampa och från jackfickan ett omslagspapper från en chokladkaka som jag klippte ut och satte runt fotot. Tänk vad man kan ha kul utan att använda en massa dyra scrapgrejer. Pärlsocker på Lo är dock inget jag rekomenderar för jag har pärlsocker lite överallt i huset för tillfället. ;-)

1 kommentar:

  1. Tjusigt som vanligt vännen. Ta med lite extra kramar till träffen, jag behöver sådana känner jag. Hjärnan är utblåst och kvar är inget. Ska när tiden och energin återkommer göra din utmaning.

    Men det blir UNDERBART att ses i helgen, tag plats till mig Linalotta, Kritos om ni är där före oss..vilket ni med säkerhet är.

    Kramar M

    SvaraRadera