måndag 4 maj 2009

Scrapjakten deltävling 4

Jag har nu avverkat Stellas scrapjakten deltävling 4 och i mitt fall blev det en sk snabbscrap då mycket skall fixas inför min mammas 75-års kalas idag. Har bakat tårta till 40 pers så själv vill jag nog ingen tårta ha längre, vilket misstag...Men "Den som inte gör misstag gör vanligen ingenting " De kloka orden har William Connor Magee utalat och jag har iallafall gjort tårta. Detta var åxå temat för Scrapjakten denna vecka...alltså Tabbar och Misstag.

Så här såg mitt bidrag ut iallafall. Lite förklaring till bilden krävs och den lyder som följer....I början av min dotters scrapkarriär så skulle hon göra en LO med en Stamtavla över vår familj och sagt och gjort, nog blev det en stamtavla alltid. Hon har alltid varit en handlingens unga dam och snabbt klippte hon till mitt i papperet. Allt för att göra plats för trädkronans blad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar