tisdag 2 oktober 2012

Ta 12 Juli eller Bättre sent än aldrig




Tog lite extra ledigt från scrappandet i sommar som nu börjar kännas som att det är dax att ta igen. Denna Lo är mitt bidrag till Skrotboken och Juli´s månad Ta 12. Med denna Lo så har jag kombinerat både bild och de ord som publiceras i bloggen den 9:e varje månad.  För Juli var det Semester/Ledighet och för mig är det att läsa eller lyssna på böcker. Tänk att försvinna in i en annan värld en stund och fångas av en bra bok. Blev kanske inte så mycket läsa i somras, då jag har lite problem med "dansande text" men det blev desto mera att lyssna via min telefon. En superbra uppfinning och så smidigt....kanske lite besvärligt för övriga familjen då de pratat en lång stund ibland och jag varit totalt bortkopplad med min ljudbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar