fredag 12 oktober 2012

Pysselhäxorna träffas och trivs

Nämen godkväll i stugorna. Ett kvällsinlägg från mig med ett armband jag skapat idag medans mina goa vänner i Pite var på skypen. Fick bli till Pysselhäxornas utmaning som var tema Höst för oss pärlare. De oranga pärlorna fick symbolisera höstens "brinnande" färger och silvret den kalla frostens.


Imorgon blir det pyssel i stan. Hoppas bara "gammkroppen" vill hänga med lika mycket som jag.Nåja inte sörja för det är som det är och det blir som det blir.Såg något skoj när jag logga in och det var att över 20 000 unika läsare har varit inne och hälsat på sedan jag startade bloggen....måste firas eller hur? Får fundilera på en liten överraskning framöver tror jag....=0}

Kramelikram och var rädda om Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar