måndag 8 oktober 2012

Pysselbakis sä´ nanting

Är du mot förmodan en av mina läsare någon annanstans ifrån än norra norrland så betyder rubriken på mitt inlägg att jag har varit på pysselträff i Piteå. Northern light Scrappers, höll tvådagars pyssel och då goaste sötnosen och vännen Frubard bjöd ut sig....njä inte på det viset...men erbjudande om att komma och pyssla i Piteå, så högg vi direkt. Bilen packad full till minsta skrymsle så gick färden uppåt till regnlandet. Det måste vara en myt att Piteå är Sveriges riviera för som det har regnat i helgen. Måste vara många syndare där uppe då man brukar säga att det regnar för de synder man gjort....;o) Däremot så var det idel solsken då det gäller träffen. Toppenbetyg till arrangörerna och medpysslare.

Nu har jag en delat skapat på lager men idag blir det inget för jag är alldeles för pysselbakis=trött och seg efter resa,pyssel och skratt,  för att det ska bli nå vettigt här idag...alltså blir det som det heter i utländska serier...

To be continued ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar