söndag 30 maj 2010

Pysselhäxornas träff

Vi hade en liten Häxträff under lördagen med trevlig samvaro och med många skratt, så nu lever man ett par dagar till. Loppis är ett stående inslag på våra "små-träffar" och det är så bra när sakerna kommer till hem där de blir använda. Gick faktiskt med plus den här gången och dessutom fick jag gjorda mina alster till Stellas Springeling tävling. Visar längre fram mina alster.

Väl hemma så var det Mello som gällde. Kanske inte lika skoj när inte Sverige var representerat men det är helt Ok att "slö-titta" enligt mig.

Jag borde väl egentligen ligga kvar i sängen och vänta på "fikat-på-sängen, men i mitt fall så klarar jag inte av att ligga så länge tills mitt på dagen. Har däremot bakat tårta på morgonen till min egen lilla mamma. Så Grattis på Mors Dag alla mammor, för det är vi värda!

Var rädda om varandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar