torsdag 20 maj 2010

Lever hon?

Jodå men det händer alldeles för mycket runt mig igen och med 25-28 graders värme och sol så händer det inte mycket här i bloggen. På en vecka har vi gått från vinter till sommar. Helt sjukt! Tro nu inte att jag klagar för jag gillar värme och sol, men det kändes som om våren försvann. Idag har tom Lill-Hozzan badat i älven...Det lär dröja innan jag gör det för isflak flöt förra veckan. Brrrr...Badkruka? Ja visst helst över 30 grader i badtemp!

Helgen lär inte göra så mycket för solbrännan då det är dax för oss pysselnördar att ha konvent i form av träff. Denna gång är det Pearlized mfl som "arrar" under kulturnatta. Ska bli grymt kul och avkopplande, så nu borde jag packa istället för att sitta här vid datan.

Ha nu en lika rolig helg som vi ska ha och glöm inte att vara rädda om varandra!

2 kommentarer:

  1. Då träffas vi!!! Hur kul som helst!! Jag har blivit gräsänka, kommer att var en hel vecka. Gissa vad jag kommer att göra när jag inte jobbar?! Kramen til dig!!!

    SvaraRadera
  2. hej vännen!
    Vill bara kolla att allt är OK. Hoppas du haft en trevlig helg!
    Kram lene

    SvaraRadera