torsdag 21 januari 2010

Ett kort till en swapp-kompis på pyssel net

Törs nog visa det här kortet då jag tror att mottagaren borde ha fått det idag i sin brevlåda i en ort söderut. Började med en kortskiss som inspiration, men fantasin drog iväg så det "bidde" nåt helt annat. Kanske därför jag gillar skisser som start och att man låter fantasin sedan "skena iväg".




Så här bidde det iallafall...och allt är gjort av spillbitar...Dutti flicka!*Klappar mig själv belåtet på kinden och tycks vara duktig som använder spill istället för att slakta ett helt, nytt papper. Tänk att jag just sparat 5 kr ;o)* Crazy...YES you bet!


Framsida


Insidan


Åh Du...Jag tar inget extra för den urusla fotokvalite´n för så här är det när man fotar på kvällen i månens sken....

2 kommentarer:

  1. hej vännen!
    Underbart kort... smart definering av varför foton inte alltid blir så bra! Kul!
    Vill önska dig en trevlig helg!
    Kramizar från Lene

    SvaraRadera