onsdag 9 september 2009

Yippie, hurra va jag blev glad

Vet du vad som hänt? Nä hur kan du veta det...;-) Jo jag fick mig ett 2:a pris hos Stellas i Sunny Days och utmaningen kortskissen. Med detta kortet:

Så nu är det 150 fräscha penningar att shoppa loss för. Det var många kändisar som fick ta emot priser. Ja själv blev jag slagen av LinaLotta. Sedan gick det priser till både Canan och Scrappa 60. Kul och snart träffas vi på samma pysselträff och gottar oss i allehanda pyssel. För du har väl inte missat att det är det här nu den 19:e och 20:e september. Ha en bra dag för nu ska jag shoppa loss hos Stellas....Iallafall göra en önskelista.

6 kommentarer:

  1. Åhh....kul kul kul kul...grattis till dig och litet grattis till mig me! Va roligt!!! Jag gick in på stellas nyheter och blev ju kär direkt i alla vägmärken och tokiga mollepapper som fanns där. Måste ju ha!! Ett presentkort kom mkt väl till pass! Grattis till dig!! Ha en fin dag så ses vi snart! :)

    SvaraRadera
  2. Oj vad roligt! Stort grattis till dig med! Ska genast in och kika i butiken.
    Hoppas dagen slutar lika bra som den börjat.
    Vi ses snart på pyssel!!

    SvaraRadera
  3. Grattis vännen !!

    Vad roligt att det är fler som uppskattar dina fantastiska alster. Supersnart ses vi igen.

    Längtar verkligen efter att få annat att tänka på för en stund. TACK för dina visdomsord. De värmer i lillhjärtat ska du vet.

    Många kramar M

    SvaraRadera
  4. Stort grattis!Du är så duktig på att skicka in bidrag till div tävlingar.

    SvaraRadera
  5. Jättegrattis!!! Är inte särskilt förvånad... ;o) Du hittar säkert nåt bra att shoppa!

    SvaraRadera