fredag 18 september 2009

I skrivandets stund...

Ibland borde det vara förbjudet att packa med sig en endaste pinal till scrapträffar. Ska på underbar pysselhelg i morgon och inte ett endaste jota är packat....hmmm...ingen bra planering kallas det för men den här veckan har inte varit som andra veckor, men sånt är livet att man inte bestämmer hur allt ska vara och bli alltjämt. Man ska försöka att se till de små guldkornen som jag skrivit om i tidigare inlägg. Tänk bara idag då jag fick byta tid hos frissan (...ja visst är jag "högfärdig")....då hade kunden som jag bytt tid med en kasse med morötter till mig som tack för att jag hade bytt tid.Det var väl gulligt!

Ska väl försöka slänga ner några saker i min XXL och inse att jag ändå inte kommer att använda ens bråkdel av alla saker. Men vad gör väl det om man har skoj med likasinnade. Så ha nu en lika trevlig helg som jag kommer att ha och förhoppningsvis finns det nåt nytt att visa upp i den här bloggen nästa vecka ;-)
Ha det bra!

3 kommentarer:

  1. Ca 13 timmar kvar nu. Sov gott inatt så ses vi imorgon!!

    SvaraRadera
  2. Hittade en sida där de använder en sån där "piggplatta" som du vann. (Tror i alla fall att det är en sådan).

    http://www.mybeads.com.au/fancybracelet.html

    Kram C

    SvaraRadera
  3. Hej hej =)... det var kul att ses live i helgen =). Alltid trevlit med en människa bakom namnet. Ha en fin vecka!

    Maja

    SvaraRadera