torsdag 19 december 2013

Lite mera uppdatering kanske?

Jo det har inte hänt så mycket i den här bloggen men däremot så finns det en del att göra inlägg om....bara någon gör det.... Så här kommer ett till idag ;)

Hos Allt om Scrap så finns nu till att börja med en designutmaning med att altra en gran. Sagt och gjort jag gjorde min i hönsnät och när jag köpte min rulle på byggvaruhuset så fick de sig ett gott skratt när jag förklarade vad jag skulle ha det till...De gillade idén med en gran som inte barrade iallafall ;) Min tolkning blev så här och ber om ursäkt för uschlig fotokvalite, men det är inte enkelt nu när det inte blir riktigt ljust på dagen vid mulet väder ;)


I söndagens inlägg hos Allt om Scrap så skulle vi göra julkort i traditionella eller otraditionella färger...Jag valde att göra i rött, vitt och beige och med material från Inkido och stämpel från Phunny Face...Tack för det kära sponsorer :)


Det var det för idag och glöm nu inte av att koppla av i julstressen ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar