onsdag 18 april 2012

Tack sötnosar!

Supertack för alla fina kommentarer i förra inlägget om min Journaling-sida. Det värmer i min själ och hjärta att så många tycker om den. Så tack alla sötnosar för den fina energi som Ni ger mig.

Har du inte provat att kladda med färg i ett syfte att bara släppa själen och händerna fria, koppla bort hjärnan och bara göra....Jag kan lova att det är så befriande och faktiskt så finns det belägg för bildterapi, så inte kan det vara helt fel att kladda på. Prova på för det är så skoj. Har snart en sida till på G men måste invänta lite ok fotoljus bara. Min pysslande dotter satt vid skrivbordet bredvid mig när jag höll på och jag kunde känna i ögonvrån att jag var iakttagen. En kommentar från henne kom till slut och den löd så här:
"Du tycker att det där med och kladda är ganska kul va´....för du är så tyyst mamma"....Ja ja det ska till lite Art Journaling för att få tyst på mig;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar