fredag 6 april 2012

BuzzRapport från Blåkulla...

Nix detta år blev det inget Blåkulla då gubben är alldeles risig med feber och förkylning. Istället blev det lugnet igår och idag. Såg förresten en rolig film via Streaming och  LoveFilm igår. Praktiskt då man slipper åka och hyra nånstans och kan se på direkten.  Kan rekommenderas. Dessutom så har jag fått mail om att de första spelen till xbox360 är på väg med posten. Toppenbra att man kan testa spelen och hyra dem först för att spela, då de är så rackarns dyra att köpa. Blir mindre felköp då och perfekt att bara skicka tillbaka då man tröttnat på spelet. Me like.

Idag har morgonkaffet intagits i solskenet utomhus och lite matlagning varvats med pyssel. Skypen har varit igång och skapande till Scraplagrets påskcrop har bedrivits tillsammans med vännen Cajaba via etern.


 Har hittat en mist som jag fullkomligen älskar som var med i kitet jag köpte,( en stor flaska är på väg hem till mig, då jag redan har mistat upp den jag fick). Att man aldrig lär sig att använda plasthandskar.... så nu har jag gröna fingrar...men grönt hör väl påsken till ;o) Annars kommer påsken att flyta på lugnt men lite trevligt är att släkten kommer på besök söderifrån så kusinerna får träffas.



Tjingeling och ha det så bra idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar