tisdag 18 oktober 2011

Nämen så att - Här var det dött

Finns det ngn tapper bloggläsare kvar hos mig? Har haft mycket omkring mig så därav nästan dött här i bloggen. Kan bara bli bättre....;o) Har haft en period med mycket formulär och handlingar så jag har kommit på att jag har fått allergi mot just blanketter och formulär. Hugaligen!!!!

Har skapat en del för att behålla förståndet...det lilla som finns kvar...men inget foto finns för att visas än. Är nu klar med mina 100 alster och det sista alstret blev ett kort till HighCoastScrap i helgen med tema "Rosa bandet". Detta visas till veckan på bild då det inte är ok att visas än.

Visdomord från Per Elofsson får sammanfatta den tid som varit:"Det är bara å bryt ihop och komma igen". Nu ska packning göras för helgens utflykt så har det så bra du tålmodige läsare tills nästa vecka.

2 kommentarer:

  1. Härligt, vi ses till helgen:)

    SvaraRadera
  2. Härligt att du gjort dina 100 alster så du får shoppa när vi åker till Övik!! Ska bli så trevligt så. Ta hand om dig!!! Kramen

    SvaraRadera