tisdag 25 oktober 2011

Helg i Övik

Efter en jättetrevlig helg i Övik och HighCoastScrap med ca 160 andra pysslare så är skrattmusklerna ordentligt tränade. Allt började på fredag eftermiddag då jag plockade upp Lill-Pite´s goaste FruBard Kikki på bussstationen. Haddenäranidag på 25 års dagen förresten. Vi firade henne hos Carina med present och middag. Det blev inte bättre med tinnitusen efter det vråle´t men men man får skylla sig själv. Vi gav henne en pysselväska xxl och som hon har tjatat om den djxxxla väskan varje gång man pratat med henne, så man har fått "bita tungan" av sig många gånger för att inte försäga sig. Efter supergod middag så bar det av hemmåt för att packa. Snabbaste packningen någonsin för på 1 timme så var det gjort. Har roat mig med migrän och allmänt dravel istället för att packa. Effektivt till tusen så det stämmer det där med att jag jobbar bäst under press ;o)

Vaknade av att det hade snöat och halt som attan så bar det av på lördagsmorgonen. Kanske var det det som inspirerade till färgvalet då en utmaning var Monokromatiskt, dvs allt i en enda färg. Vitt blev resultatet.






1 kommentar:

  1. Ja det var verkligen en riktigt trevlig helg i Övik!!! Och skrattat,det har vi gjort. Dom är inte rikitgt klok i Lillpite... ;o) Nu är det inte så länge till en sådan helg igen, i november. Denna lo är mycket snyggare på rikt, jag måste gå kurs tror jag. Ha det gott!! Kramen

    SvaraRadera