onsdag 6 juli 2011

Ibland måste man....



Göra något roligt. Fika i Göteborg mitt i Umeå. Tänker du nu att nu har "kärringen" blivit snurrig så kunde det nog varit sant, men det finns ett café i Umeå som just heter Göteborg. Tillsammans med dotter och en kompis käkade vi där och sedan drog vi ner mot centrum tillsammans med tusentals andra för att lyssna på.....ORUP. Yes me like. En kult-artist i mina öron. Kvällen bjöd på ett underbart varmt väder och då är det bara lägga allt annat åt sidan och bara njuta av stunden. Tycker bara synd om "gubben" som måste jobba i denna värme men bara tills imorgon kväll för då drar semestern igång.

Kram till alla och var rädda om varandra.

1 kommentar:

  1. Det var en superkväll!!! Tack för att du hämtade mig på jobbet så jag slapp gå omkring i mc-stället den varma kvällen, jag hade ju svimmat... ;o)

    SvaraRadera