fredag 1 april 2011

Ibland blir det inte som man tänkt sig...

...men det blir bra ändå. Besöket till stugan blev inställt pga förkyld dotter...kändes inte som någon uppoffring då det känns skönt att slippa packa den här helgen oxå ;o) Dessutom så kommer det storfrämmat till byn så då blir det kul att träffa henne dessutom.


Nog om mitt, nu till lite pyssel. Har ett kort kvar från HCS och ett swappkort att visa upp. Båda korten borde ha nått sina mottagare vid det här laget så därför visar jag dem nu!




Nu börjar det tunga jobbet att fundera ut en BlogCandy här framöver då mitt räkneverk snart slår om till 10 000 besökare...(Inte riktigt klokt egentligen och dessutom med 34 följare) Jag uppskattar verkligen Er följare och alla som "tittar in" till mig Ni "rockar". Ha nu en trevlig helg för det ska jag iallafall försöka ha...även om det inte blev som planerat! ;o)

1 kommentar:

  1. Ibland blir det inte som planerat utan ännu bättre. :) Jättefina alster!

    SvaraRadera