måndag 18 oktober 2010

God Morgon...Dagen efter HighCoastScraps träff

Jo jag vet att kl är 19.30 på kvällen men den här dagen har varit en "pysselbakisdag". Gammkroppen tål inte sådana sammankomster som helgens pysslande har varit men det var det värt! Helt sjukt kul har det varit med många trevliga människor och en del trevlig shopping. Längtar så mycket till Pysselhäxornas träff den 13:e nov.

Tänk att vara 150 st pysslare på samma ställe och tänka sig att "lilla jag" fick så många röster så att jag vann 1:a pris på mitt kort i kategorin "Manligt". Det är nog kortmakeri jag ska ägna mig åt för det var det jag vann pris på sist i Övik oxå...Gissa om det var skönt att säga till Lill-Hozzan att det finns fler i familjen som kan skapa kort.

Den monokromatiska Lo´n blev kvar hemma på bordet, teflonminne, så den spar jag till ett senare tillfälle. Däremot så ska jag försöka mig på att fota lite alster i morgon.

Nä nu är det bäst att packa upp allt från träffen som stått i hallen idag och skrotat´.

Ha en bra kväll och var rädda om varandra

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig helg. Här en en till som har kvar scrapsakerna i hallen. 24 timmar själv med sjuka barn gjorde att jag inte orkade bära upp det. Tror inte jag orkar i kväll heller. Sitter i stället och surfar ideer till Magdas scrapfeber.

    SvaraRadera