lördag 10 april 2010

BrunsonsCC utmaningar 1-3

Har varit grymt inspirerande att delta i Brunsons CC. Jag har gjort alla deras 13 utmaningar så nu återstår bara den sista utmaningen...dvs att städa upp pysselrummet. Kreativt Kaos vill jag lova. Men vem vill städa när man har kreativt flow?


Den först utmaningen innebar att Lifta en LO. Min tolkning blev ett riktigt 70-tals alster. eller vad tycks?




Utmaning 2-Tolka denna skiss



Min version:



3:e utmaningen Tolka kortskissen:




Ja jag tog ut svängarna rejält vill jag lova ;o)
Ha nu en riktigt skön lördag

2 kommentarer:

  1. Wow vilka snygga alster.Med dessa så borde du faktiskt vinna flera pris tycker jag iallafall.Ses vi på pyssel snart igen eller????
    Kram Catharina

    SvaraRadera
  2. Härliga bidrag du har gjort, har sett alla inne på forumet! Jag lyckades göra sju sen i fredags och idag tänker jag bara njuta av finvädret!!! Kramen

    SvaraRadera