måndag 29 mars 2010

Utmaning 5 HighCoastScrap minst 3 Motivstämplar

Ja 4.e utmaningen var en Pärlkitutmaning och den gjorde jag ,men gav bort de halsband och armband som jag gjorde på direkten så som vanligt inget fotobesvis finns kvar.

5 utmaningen var en kortmakar utmaning och man skulle ha med minst 3 st stämplar där varken textstämplar eller swirls räknades. Tänkte att jag borde gjort ett kort till en födelsedagskortswapp-vän och nu när hon fyllt år Miapuh så kan jag visa kortet.

Köpte för en tid sedan en MegaMask av märket Heidi Swapp av Umenorskan och fick användning av denna stjärnmask till detta kort. Har inte mindre än 6 st stämplar på detta kort, men 2 av dem är textstämplar så därav hade jag 4 st istället för kravet på 3. Grymt kul att göra kan jag lova. Blir nog flera alster med hjälp av detta mall framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar