torsdag 3 december 2009

Har lite pyssel på G....

Har varit med på Brunkullans utmaningar och har en del att visa upp framöver men först efter att alla tävlingar är avgjorda ;0)

Däremot så kan jag visa mitt kort till Milla i födelsedagsswappen när det var hennes tur att fylla år i November. Har lånat Millas bild då jag själv glömde att fota kortet....som vanligt ;0) Jag har upptäckt hur kul det är att måla stämplarna monokromatiskt,dvs i en enda färg.
Har världens underbaraste "julkortsväder"...ja du vet när solen lyser det är -10 grader och 10 cm snö och det ligger snö på träden och det riktigt gnistrar om allt. It´s a blingy world...så nu ska jag ta och gå ut på en uppfriskande promenad....borde kanske ta med sig kameran....
Ha en bra dag

1 kommentar:

  1. Hur snyggt kort som helst.Tror att jag måste gå kurs hos dig om hur man färglägger på detta vis-snyggt!Kram på dig!

    SvaraRadera