tisdag 17 november 2009

Mera bidrag att beskåda

utmaning 1, 2 och 3 har beskådats i förra inlägget så nu var det dax för 4,5 och 6 kanske?

Utmaning 4 omfattade att göra en annorlunda kortvikning. Sagt och gjort det blev ett diamond card från både mig och Lill-Hozzan

Lill-Hozans bidrag


Mitt bidrag

Utmaning 5=Skissutmaning


Vår tolkning av denna skiss blev i form av ett kort för Lill-Hozzan och en LO för mig.


Lill-Hozzans kort


Min Lo med min favorit-tjej

Utmaning 6
Att göra en Julklappsetikett

Lill-Hozzans etikett

Min rosa och vita julklappsetikett

2 kommentarer:

  1. Oj så mycket ni har hunnit med!!! Jag kan inte annat än hålla med,, det är längesedan vi scrappade ihop! Hur ska vi åtgärda det då??? ;o) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Åh vad ni har varit produktiva.Hoppas bara att ni nu har turen att kamma hem ett ochannat pris oxå.Ni hinner väl säkert pyssla en del nu när det är lite ledigt från skolan.Kram på er!

    SvaraRadera