torsdag 23 juli 2009

Award från Ika46




Precis just när man känner sig som den mest sunkiga, trötta och värdelösa varelsen på jorden, då dimper det ner en award från Gulliga Ika46. Tack vännen! Den värmde något otroligt i min sommar-blues stämning!

Ibland...rätt ofta så känner jag mig välsignad med en massa fina vänner runt omkring mig som jag faktiskt har fått pga av min hobby! Löv you all! Ni är värdefulla bara så att Ni vet! Så därför vill jag vidarebefordra dessa awards till alla Er som tittar in i min blogg! Lägg gärna upp den i din blogg om du vill!

Har inte ens haft lust att pyssla det minsta och inte skäms jag för det heller! Ja lite då eftersom jag utlovat KAOS-kort till några av mina vänner. Men den som väntar på något...får vänta lite till!

Jag har iallafall en stor pysselträff att se fram emot och det är väl inte "illa pinkat det" som vi brukar säga "här uppe". Har du möjlighet att befinna dig i Umeå den 19-20 sept så ta då chansen att titta in på en pysselträff a la perfectum! Kanske är det så att jag "sparar" mig till den träffen? Kul ska det bli iallafall.
Ja som du märker så händer det inte så mycket i denna bloggen just nu utav pysselkaraktär. Det beror både på att vi "pendlar" mellan stugan och hemmet och bilen rymmer inte så mycket pysselsaker för det ser närmast ut som ett cirkussällskap ändå när vi kommer åkande.... Dessutom så händer det så mycket i mitt andra liv just nu så orken räcker helt enkelt inte till. Konstigt det där att man inte kan lägga sin energi på det som bara är roligt utan ibland måste man lägga sin själ i det som inte alls ger något utan bara tar energi ifrån en.....men kom ihåg att även de små guldkornen blir till stora guldtackor när man smälter ihop dem! Efter den devisen föröker jag leva varje dag!
Kram
Hozzan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar