onsdag 17 juni 2009

Midsommar

Ja nu är snart midsommarafton här med allt vad det innebär. Har knappt haft tid att vara ute och blogga....(inte ork heller) men det kanske du redan upptäckt att inga nya inlägg dykt upp. Något som däremot börjat dyka upp är mina födelsedagsswapp-paket. Jättekul! Tänk att det ska vara så roligt att få "pysselpaket". Men öppnar det gör jag inte förrän på måndag då det "rätta" dagen är. Packningen står redo att åka iväg till stugan. Det ska bli så skönt att förhoppningsvis bada i kannibalgrytan....Läs badtunnan....och ta det lite lugnt. Hoppas bara att vädergudarna är på bra humör....om inte så blir det bara en anledning att elda i kaminen och götta sig....Jo en liten pysselpackning får faktiskt följa med så då gör det inget ifall det skulle regna.
På pysselfronten så var vi på pysselträff i lördags i Obbola utanför Umeå, jag och Lill-Hozzan. Vi var bara 5 pysslare men vad spelar det för roll då vi fick lite saker gjort. Jag kan själv inte visa upp min Lo då det är ett tävlingsobjekt men däremot Lill-Hozzans kort som hon gjorde.
Ha nu en riktigt skön Midsommar och kom ihåg att plocka de 7 blommorna under huvudkudden!

1 kommentar: