måndag 9 februari 2009

Skaparlusten´s mysiga saker...

...är nu mina saker. Jag och min vän "fotografen" från tidigare inlägget har gått loss på tangenterna på datan och råkat göra en beställning, och snåla som vi är så delade vi på frakten...Det är väl bättre att lägga de pengarna på grejorna istället...eller hur?!? Hon uttryckte i sin blogg att jag själv skulle få sona mitt brott så , fine...ska vi ha det på det viset, så vasse´god. Det här är min bevisbörda den här gången:
;-)


Ett underbart månadskit . Jag kan varmt rekommendera Ilona som driver Skaparlusten och hennes månadskit. Både otroligt prisvärda och snygga. Me like alot.

Är inne i en ängel-period så vingar är aldrig fel. Jag har nog alltid tyckt om änglar för en vän till mig undrade för ett tjugotal år sedan...jag måste ha varit typ 2 år eller nåt sånt då...ifall jag väntade mig någon form av uppenbarelse för jag hade så många änglar i mitt hem. Hon visste inte hur rätt hon hade, för såhär 20 år senare så har mina änglar uppenbarat sig i form av min dotter och min man. Prydnadsänglarna däremot har blivit färre, men hon är fortfarande min vän trots det uttalandet. Tillbaka till mitt "brott" som jag försöker "svamla" bort.



En prickig embossplatta så nu kan jag göra min egen "dottade" cardstock. Kan nästan tro att jag kunde vara smålänning eller? Lite coola metalldekos följde också med i all hast. Undrar om jag har sonat mina brott snart...tror inte jag glömt räkna upp något men man kommer väl aldrig in i himmlen iallafall så det spelar väl ingen roll.


Måste gömma bort tangentbordet så att inte fingrarna slinker så lätt. För i den här takten är det annars snart dax att ansöka om att delta i programmet Lyxfällan tror jag...


1 kommentar:

  1. FINT :-)...får väl se det hela live imorgon om jag tar mig till H&H gissar jag ..
    Kramar M

    SvaraRadera