tisdag 10 februari 2009

Jag har blivit utmanad...

Det är inte på en duell men ack så "kuliga" ändå...ibland får man till det...iallafall så är jag utmanad av flera stycken....Vi börjar med "bildmappsutmaningen". Dvs att lägga in den 6:e bilden i den 6:e mappen...hu så mycke´sex det blev här då. Förlåt den låga humorn men nu är ju detta min blogg och dessutom är jag trött så då blir det lätt på detta viset
;-)
Regler för detta är:
Att leta upp min 6:e mapp och den 6:e bilden…
* Gå in i mappen Mina bilder (Bilder heter den om man har 2007-paketet).
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade
Här kommer min 6:e bild i min 6:e mapp.

Om det är svårt att urskilja så är det faktiskt en liten fjällämmelunge på bilden som Linnea tog på vår fjällresa i somras. Kan tala om att så mycket "skit" har jag nog aldrig gått på. Fjället var full av just spillning från lämmlar som för övrigt måste ha varit miljontals.

Denna utmaning skickas vidare till vem helst som känner sig manad och är inne och läser på min blogg då annars dessa utmaningar tycks snurra runt i evighet. Förstå mig rätt, jag tycker det är jättekul men känner mig så tjatig med dem jag utmanar
Den andra utmaningen kom också ifrån Nettantrollet och innebär att jag ska bekänna 7 sanningar om mig själv.

1. Jag ljuger om min ålder...eller ljuger och ljuger...jag säger inte hela sanningen utan påstår att jag är 22år och en massa månader men jag talar aldrig om hur många månader. Då är det väl inte riktigt ljug, eller? Egentligen så fyller jag 44 i sommar. Det borde väl vara en sanning om någon!

2. Jag gillar att läsa böcker

3.Jag gillar actionkomedi filmer

4. Jag lever i synd...är fortfarande fröken men vi har samma efternamn så de flesta tror att vi är gifta.

5. Jag ääälskar Marabou Schweizernöt

6.Jag är en riktig pysselnörd

7.Punkt 5 och 6 är inte riktigt bra för de volanger som satt sig runt midjan. Borde uppfinna portabel scrapbooking...Sannigen? Jag är överviktig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar