måndag 28 oktober 2013

Zombie-Time

Zombie ja visst...efter en hektisk helg med pysslande vänner( och roligt jo men visst) så bar det av på höstlovsresa till västkusten med tåg. Jädrans vad det blåser här nere nu ikväll. Stackars ressällskap i tågkupén trodde nog att vi var helt galna min dotter och jag efter världens skrattattacker pga pysselutmattning ;) Har nog aldrig sovit så rackarns gott när man vaggades till sömns.

Nåja nu väntar några trevliga dagar med avkoppling och förhoppningsvis så vaknar vi inte på Öland i morgon....(förtydligande dvs att vi blåser tillbaka till östkusten igen).

Hos Skrotboken handlar det också om Zombie´s men helt utan svart. Jag gjorde ett kort där jag hittade en Zombie i form av en gratis digital stämpel. precis så här kände jag i morse när jag vaknade på tåget och var kaffesugen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar