torsdag 16 maj 2013

Stämpelfabriken och Schlageryra




Ikväll går andra delfinalen av Eurovision nere i Malmö, men tyvärr är ju vårt land så avlångt så det blir att följa via Tv:n istället. Jag har ju ett alldeles eget bidrag till hyllningen av Mello....nä nu har jag inte gått och blivit någon låtskrivare utan mitt bidrag är till Stämpelfabrikens härliga tävling med Eurovisions tema med härlig vinst.

Mitt bidrag inspirerades jag utav Eurovisionens logga och färgerna på den fjäril som är med och ledorden "We are One". Den låt som legat till grund för hela Lo:n är Robins "You" och textstrofen "I know that if the Sky would fall I´d survive it all Beacuse of You".

 Under dessa 20 år tillsammans så har vi varit med om en hel del svårigheter som stormat runt omkring oss, men vi har stått stadigt tillsammans mot dessa orkaner. Ja jag har scrappat detta foto flertalet omgångar genom åren men alla med olika stil så det är rätt kul att göra det och se hur man utvecklats och alla olika stilar som varit. Vad har man chans att vinna då....Kolla så fint pris:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar