måndag 1 april 2013

Scraplagrets Påskcrop utmaning 1

Håll i Er för nu börjar det ett 8 utmaningar långt maraton inlägg...njä jag har delat upp dem. Har pysslat järnet idag, med halvrisigt väder och helrisig kärring så blev det en pysseldag för min del....det tar på att flyga till Blåkulla.

Nog pladdrat utan nu till Scraplagrets Påskcrop,och den 1:a utmaningen.För att komma till Scraplagret och till cropen med alla fina bidragen som deltagit, så klickar du på bilden i kanten.

Då till utmaning 1... Man skulle lifta en underbar Lo av Lillblomman. Därutöver så skulle man ha investerat i ett kit och klok som jag var så beställde jag mig båda Lo-kit och Kort-kit. Mums säger jag bara. Jättefina som alltid. Min Lo fick bli ett bröllopsfoto på min söta mamma från svunnen tid, november 1954.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar