söndag 18 november 2012

De sista från Övik

Ja mina vänner idag går det tungt men vem har sagt att det ska gå lätt hela tiden...äsch då pysselbakis i kubik och inte blev det mycket gjort men så är det när arrangemanget ligger på axlarna. Roligt var det iallafall och i superfina lokaler. Med trevliga medpysslare så kan det inte bli annat. Synd bara att några....hoppas de känner sig träffade och läser här....tippade ut en hel burk med glitter i lokalen och inget sa, så hela lokalens golv glittrade. Tack för den extra städningen...NOT...varför kan man inte sopa upp eller säga att hoppsan jag spillde. Tänk vad enkelt det hade varit att bara ta upp den högen. =Häxan Surtant.

Åh ja life goes on... Kom på mig  att jag inte visat den sista  Lo´n  från Övik so here aj...jo så känns det (jag syftar på aj)...go. Ser att jag mitt personliga tävlingsnummer 18 står kvar när jag fotade men kanske är det så att jag syftar på min ålder....Borde hellre ha haft nr 118 för så känns det idag. Imorgon är en annan dag. Pyzzla lugnt.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar