onsdag 9 februari 2011

Vaknat till liv igen....

Efter en tung måndag för kroppen och knoppen så är man åter på banan med hjälp av magiska fingrar av min sjukgymnast men ibland kan det vara värt att få ont för att få leva. Att man får umgås med likasinnade och skratta gott det är livets krydda. En av alla dessa underbara människor i vårt avlånga land fick jag en sån här av idag:

Jag har fått denna award av min bordsgranne i Skellefteå, Kicki med följande motivering:

"Anna/Hozzan - Tjejen som alltid är så go och glad. Inspirerande och idérik. Och sen gör hon kort som tar andan ur en..."
Vet inte om jag lever upp till alla dessa vackra ord men de värmde i vinterkylan. Skickar den vidare till följande 3-5 bloggare:
LillHozzan: En grym pysslare med blick för det estetiska. Många gånger min rådgivare! Tack min dotter!
Cajaba: En idéspruta som med stil skapar i alla genre. Dessutom en god vän som just nu får lite positiv energi tillbaka. Puss på dig gumman!
Miapia 74: My sister in crime när det gäller shopping av div scrapprylar...Dessutom en myycket fin vän. En otrolig skapare av Lo´s och en fena på att arra bröllop!
UmeNorskan: En "invandrad" norsk som skapar Lo´s på löpande band...den ena vackrare än den andra. Du rockar!
Lene: En bloggare med ett vänligt ord till alla och en var. En otrolig kortmakare som jag gärna skulle vilja träffa utanför bloggvärlden!

4 kommentarer:

  1. hej Anna!
    tack söta rara du för awarden och för din rara motiveringen! Jag blev jätteglad! att få höra att någon vill träffa en bara för att man är sig själv, Tack vännen det är guld värd!
    Förstår att du har värk och inte är på topp... ta hand om dig! det finns bara en av dig.. och det är du!!!!
    Massor av kramar från Lene

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att dagen börjar lite bättre för dig.
    Det är tur att man har sina människor runt omkring sig som hjälper en när det är besvärligt.
    Och visst är det härligt med alla nya vänner man lärt känna här ute i data världen....en helt ny värld!!!
    Grattis till din Award!
    Ha en solig "lill lördag!!
    Kram, BI

    SvaraRadera
  3. Tack gulle du!!!Idéspruta tror jag du får ta tillbaka just nu, här sprutas de inte alls... ;o) Puss tillbax!!

    SvaraRadera
  4. åh va roligt att få åka på scraphelg. Vilken toppenuppvärmning inför övik också! eller uppvärming kanske är fel ord...bäst som det är kanske övik efter eftervärmaren! :)
    Men men skönt att få åka iväg en sväng ska det bli ialalfall! Kram

    SvaraRadera