söndag 26 september 2010

Pysselhäxornas pysselträff 25:e sept

Ja det var en rolig medlemsträff hos Pysselhäxorna igår, 25:e sept. Så mycket på det kreativa planet blev inte gjort då jag glömde alla foton hemma. Det kommer inte att hända nästa gång...för då är det det första som kommer att packas. Har aldrig hänt någon gång tidigare men det är bara att lära av misstagen.

Däremot så flödade den positiva energin och det är något som jag verkligen behövde. Trevliga pysslare och dessutom möjligheten till att få mysa på wih´s bäbis-Sigge, shoppa loppis och dricka kaffe. Bättre än så kan det inte bli...Dessutom så var min målsättning/ambitionsnivå för skapande den här dagen var inte så hög utan den gick ut på att bara vara. Jag sa när vi alla drog in vår packning , "Tänk att man ska släpa så mycket bara för att dricka kaffe". ; ) Fick iallafall ett födelsedagskort gjort och det var mitt mål så det uppfyllde jag.


Måste bara visa exempel på vilken fin loppisshopping som förekommer på Pysselhäxornas träffar. Jag och Lill-Hozzan är nu ägare till en sån här:

Var rädda om varandra och ha en skön söndag

1 kommentar: