fredag 27 augusti 2010

Här händer det inte mycket...

Alldeles riktigt att det har varit mycket låg aktivitet i denna blogg. Just nu varken orkar jag eller har haft tid då "batteriet" blinkat "Critical low". Har dock satt i laddningssladden igen för att göra saker som jag mår bra av så håll ut du käre vän som fortfarande tittar in i min blogg.

Den första uppgiften som står på schemat för pysslande är att städa pysselrummet och sortera ut en del saker som vill flytta hemifrån på loppis då Pysselhäxorna snart har föreningsträff med loppis. Nja efter de träffarna så flyttar nog lika mycket saker in som flyttar ut, men det är ju nya roliga prylar så då gör det inget.

Ha nu en riktigt skön helg och var rädda om varandra

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det finns fler! Vi får ta varandra i hand och dela med oss av den energi vi har. Behöver ochså göra ett rens... ;o) Kramen

    SvaraRadera
  2. Städa nu ordentligt så jag har lite att välja på när jag ska shoppa ;-)

    SvaraRadera