onsdag 28 juli 2010

Pysselsug

Tänk att man kan börja ta det vackra vädret för givet och i vår dumhet trodde att vi skulle måla i stugan och inte ta med något pyssel...Vad tar man nu för lärdom av det?!? Jo efter solsken så kommer regn och tvärtom och att man alltid ska ha med sig lite pysselgrejjor. ;o)

Har nu lyssnat igenom The Twilight-saga som fascinerat min dotter och hennes tjejkompisar så mycket. Kan kanske påstå att det slår Dracula och hans vänner med hästlängder när det gäller romantiken. Lite mera som Harlequin-romanerna.

Några dagar kvar till jag kan visa de kort som jag skickat till mina scrapswapp-vänner.Det kanske är bara bra att ta "paus" ibland från att pyssla för att skapa ett sug, eller vad tror du...

Ser fram emot helgen då vi ska få vänner på besök. Hoppas bara vädergudarna är på bra humör...

Var rädda om varandra

1 kommentar:

  1. Jag älskade Twilight-böckerna. Har också lyssnat på dom. Helt underbara!!

    SvaraRadera